Apakah titik penyelenggaraan bilik mandi udara tunggal Nanjing

ECO Clean Production System

www.ecocps.com

Apakah titik penyelenggaraan bilik mandi udara tunggal Nanjing

22 Mei 2019 Berita Industri 214 tontonan

Seperti yang kita semua ketahui, pemeliharaan alam sekitar adalah bahagian yang sangat diperlukan dalam proses penggunaan keseluruhan bilik mandi udara tunggal dan berganda Nanjing. Sekiranya tidak dijaga dengan baik, tidak kira seberapa baik produknya, tidak kira seberapa mahal harganya, ia tidak akan berguna dan akan memendekkan jangka hayat peralatan. Saya percaya bahawa tidak kira pengguna mana pun, dia tidak mahu bilik mandi udara yang digunakannya mempunyai jangka hayat yang pendek. Oleh itu, menguasai perkara utama penyelenggaraan dan memanjangkan hayat perkhidmatan adalah mudah.

1. Mengikut penggunaan sebenar dan kebersihan bengkel bebas debu, keluarkan penapis utama secara berkala, bersihkan atau pasang terus dengan penapis baru. Dalam operasi dan penggunaan harian, setelah anda mengetahui bahawa kelajuan angin perlahan-lahan berkurang, anda perlu mengeluarkan penapis utama untuk melihat apakah penampilannya telah gelap untuk meningkatkan daya tahan. Sekiranya terlalu banyak habuk disaring dan skrin penapis telah disekat, ini bermakna terdapat lebih banyak habuk di dalam penapis dan terdapat rintangan yang hebat, dan kain bukan tenunan di dalam penapis perlu dikeluarkan untuk dibersihkan atau diganti.

2. Setelah mengganti atau membersihkan kain bukan tenunan, kecepatan angin tidak dapat dipulihkan ke tahap semula, yang bermaksud bahawa penapis kecekapan tinggi juga tersumbat, sehingga ketahanan yang besar akan dihasilkan, dan penapis kecekapan tinggi perlu untuk diganti.

3. Semasa mengganti, lepaskan keseluruhan plat dengan bola penyembur di tengahnya untuk mengeluarkan penapis kecekapan tinggi. Menurut spesifikasi dan model penapis asal, hubungi pengeluar untuk mengganti penapis kecekapan tinggi dengan model yang konsisten.

4. Selama proses pemasangan, perhatikan arah aliran udara yang ditunjukkan oleh anak panah pada saringan untuk menentukan permukaan masuk dan keluar udara. Kencangkan mekanisme pengunci penapis untuk memastikan meterai yang baik dan mencegah kebocoran.

5. Setelah penapis kecekapan tinggi diganti, perlu diperiksa apakah ada kebocoran pada kerangka, dan gunakan penghitung zarah debu untuk melakukan pengujian kebocoran. Setelah petunjuk teknikal dicapai, penggunaan normal dapat dilanjutkan.

6. Sekiranya litar elektrik perlu dirombak secara berkala, apabila terdapat kerosakan, ia akan diperbaiki mengikut rajah skematik elektrik. Jaga pintu supaya kunci elektronik sejajar dengan lubang kunci untuk mengelakkan pin kunci tidak tersekat.

7. Suhu yang digunakan di bilik pancuran udara dua orang ini tidak boleh melebihi 50 ° C. Perhatikan kerja tahan api dan tahan suhu setiap hari.

Semasa menggunakan bilik pancuran mandian double blower , anda perlu menguasai titik penyelenggaraan di atas. Apabila penapis perlu diganti, ganti penapis kecekapan tinggi atau kecekapan primer dengan yang baru tepat pada masanya untuk mengurangkan rintangan, mengurangkan kerosakan pada pancuran udara, dan memaksimumkan kecepatan angin bola penyembur. Untuk mengelakkan kesan pada penggunaan pancuran udara, ia akan menjadi lebih teruk.

Lebih banyak URL kandungan: www.ecolead.cn Tel: 025-57138032

www.ecocps.cn