Tujuan dan ciri-ciri gudang bersih seratus kelas

ECO Clean Production System

www.ecocps.com

Tujuan dan ciri-ciri gudang bersih seratus kelas

22 Mei 2019 Berita Industri 240 tontonan

Bilik bersih kelas 100 adalah bilik bersih sederhana yang ringkas, cepat dan senang dibina, dengan kos pelaburan yang rendah dan kesan pembinaan yang sama dengan bilik bersih. Ini juga memiliki berbagai nilai kebersihan untuk dipilih, dan dapat dirancang dan dibuat sesuai dengan kebutuhan pelanggan. Oleh itu, apa kegunaan dan ciri-ciri gudang bersih? Lihat analisis berikut:
Tempat bersih kelas 100 adalah sejenis fleksibel, mudah dipasang, tempoh pembinaan yang pendek dan senang dipindahkan. Penambahan separa juga dapat dibuat sesuai dengan lingkungan kerja yang diperlukan oleh bilik bersih kelas umum untuk mengurangi biaya, sehingga dapat mencapai kebersihan yang diperlukan untuk pekerjaan, dan indah dan keseluruhan. Umumnya, keluli tahan karat, plastik yang disembur, dan bahan perindustrian dapat digunakan sebagai kerangka keseluruhan. Bahagian atas menggunakan bekalan udara unit, dan sekitarnya dikelilingi oleh tirai anti-statik atau partisi kaca. Ia adalah peralatan yang bersih dengan keperluan persekitaran yang ketat Teknologi moden. Ia juga digunakan di kilang farmasi, hospital, pemprosesan makanan, kristal cair dan tempat-tempat lain di mana penyucian tempatan diperlukan.
Ciri-ciri gudang bersih kelas 100:
1. Reka bentuk struktur kerangka sesuai untuk pemasangan, dapat digunakan untuk penggunaan sekunder, dan memenuhi syarat perlindungan lingkungan.
2. Struktur modul teratas menggunakan penapis kecekapan tinggi untuk meningkatkan kebersihan, dengan skalabiliti yang kuat dan nilai tinggi untuk penggunaan berulang.
3. Mengamalkan sistem kipas dengan kebisingan rendah dengan hayat perkhidmatan yang panjang dan prestasi yang stabil.
4. Peraturan kelajuan seksyen gabenor dapat memastikan keadaan ideal yang diinginkan.
5. Bahagian bawah dilengkapi dengan roda universal, yang sesuai untuk penentuan kedudukan, pergerakan fleksibel dan operasi yang mudah.
6. Ia mempunyai kesan yang baik untuk meningkatkan keberkesanan produk. Dengan itu meningkatkan kualiti pengeluaran produk.
7. Berbanding dengan meja kerja yang bersih, gudang bersih kelas 100 mempunyai ruang dalaman yang lebih besar, tetapi jika dibandingkan dengan bilik bersih, harganya lebih rendah, dan senang digabungkan dan dipasang.
8. Dalam pemilihan gudang bersih seratus tingkat, meter perbezaan tekanan dapat dipasang untuk memahami perbezaan tekanan antara permukaan masuk dan keluar penyaring, dan untuk mengetahui masa penggantian penapis pada waktunya.
Ringkasnya, gudang bersih Kelas 100 adalah sejenis peralatan bersih yang dapat menyediakan udara persekitaran yang bersih di dalam negara. Terutama terdiri dari kipas angin, penapis udara, lampu, dll. Cangkangnya terbuat dari penyemburan plastik. Gudang bersih seratus tingkat dapat digantung dan disokong di tanah, yang lebih mudah digunakan. Ia boleh digunakan bukan sahaja secara individu tetapi juga dalam pelbagai pemasangan.

Lebih banyak URL kandungan: www.ecocps.com Tel: +86-13813931455(Wechat/WhatsApp)

www.ecocps.cn