Masalah apa yang harus diberi perhatian ketika memilih bilik mandi udara Nanjing?

ECO Clean Production System

www.ecocps.com

Masalah apa yang harus diberi perhatian ketika memilih bilik mandi udara Nanjing?

22 Mei 2019 Berita Industri 183 paparan

Sebilangan orang telah melalui pembelajaran sistematik sebelum menggunakan bilik mandi udara Nanjing , terutama ketika mereka memilih bilik mandi udara, dan memahami dengan jelas masalah apa yang harus diberi perhatian ketika memilih bilik mandi udara? Pastikan bahawa semasa memilih, anda boleh memilih bilik pancuran udara dengan lebih baik untuk benar-benar menyelesaikan beberapa masalah pemilihan.

Apa itu Air Mandi Nanjing

Ini adalah sejenis peralatan pemurnian yang diperlukan untuk memasuki bilik bersih dan bengkel bebas debu. Ia mempunyai fleksibiliti yang kuat. Ia digunakan bersama dengan semua bilik bersih dan bilik penyampaian yang bersih. Apabila kakitangan memasuki bengkel, mereka perlu melalui ruang pancuran udara.Air bersih disemburkan ke badan dari pelbagai arah dengan muncung berputar, yang dapat dengan berkesan dan cepat menghilangkan debu yang melekat pada pakaian, untuk mengelakkan pencemaran.

Perkara yang memerlukan perhatian ketika memilih pancuran udara Nanjing

Struktur dan aksesori utama bilik mandi udara terdiri terutamanya dari kipas, penapis kecekapan tinggi, litar kawalan, dan lain-lain. Perbezaan harga pada dasarnya disebabkan oleh aksesori yang berbeza. Oleh kerana industri pancuran udara mempunyai tahap pengkhususan yang tinggi, keahlian menjadi sangat istimewa, dari meniup manual hingga meniup sepenuhnya automatik, kecepatan angin juga telah ditingkatkan, dan kinerjanya mengalami peningkatan kualitatif.

Perkara utama peraturan keselamatan untuk bilik mandi udara

Laluan yang diperlukan agar orang memasuki bilik bersih dapat mengurangkan pencemaran bilik bersih. Untuk mengurangkan banyak zarah debu yang disebabkan oleh kemasukan dan keluar orang dan barang, ruang kunci udara berfungsi sepenuhnya akan dipasang di pintu masuk bilik bersih untuk mengurangkan zarah pencemaran udara. Di bilik pancuran udara , terdapat dua jenis penapis utama dan penapis kecekapan tinggi. Hanya dengan cara ini zarah pencemar di udara dapat disaring dengan lebih baik. Semasa memilih bilik mandi udara seperti ini, beberapa masalah sangat perlu diberi perhatian.

Oleh itu: Semasa memilih bilik mandi angin , dua masalah utama di atas perlu diberi perhatian. Di samping itu, semasa memilih, anda juga perlu mengetahui apa itu pancuran udara, sehingga apabila anda memilih, anda dapat menolong diri sendiri dan lebih baik memilih pancuran udara . Sehingga bilik pancuran udara dapat berperanan menyaring zarah pencemaran udara di bengkel.

 

Lebih banyak URL kandungan: www.ecocps.com Tel: +86-13813931455(Wechat/WhatsApp)

www.ecocps.cn