Langkah berjaga-jaga untuk pengangkutan dan penyimpanan bilik mandi udara pintu berputar cepat

ECO Clean Production System

www.ecocps.com

Langkah berjaga-jaga untuk pengangkutan dan penyimpanan bilik mandi udara pintu berputar cepat

22 Mei 2019 Industri Berita 210 tontonan

Pancuran udara pintu berpusing cepat adalah sejenis peralatan pemurnian yang banyak digunakan, yang dapat mengurangkan kemasukan sumber debu dan pencemaran secara efektif dan berkesan. Oleh itu, banyak syarikat yang memerlukan akan menggunakan bilik pancuran udara, terutama dalam industri pemprosesan makanan. Bilik pancuran udara adalah yang paling banyak digunakan. Bilik pancuran udara perlu dikendalikan sesuai dengan peraturan. Kemudian, ia perlu dijaga dan dipelihara sesuai dengan spesifikasi.Apakah aspek yang harus diberi perhatian dalam pengangkutan awal dan penyimpanan bilik mandi?

1. Fenomena lebam dan lebam mesti dikurangkan semasa pengangkutan, tidak hanya untuk penampilan, tetapi juga untuk perlindungan dalaman peralatan.Setelah bilik pancuran udara pintu bergulir cepat dihasilkan, ia mesti dimuat dan diangkut. ke sanitasi kenderaan untuk mengelakkan kerosakan.Kontaminasi menyebabkan pencemaran kabinet.

2. Perlu membungkus sudut untuk mengelakkan lelasan sudut dan sudut, dan kemudian membungkusnya dengan bahan pembungkusan dengan prestasi kedap udara yang baik seperti pelekat filem, yang dapat mencegah masuknya kelembapan dan hujan, dan mencapai kesan pencegahan kelembapan dan kelembapan.

3. Pilihan alat pembungkusan terbaik adalah kayu, yang dapat mencegah kesan dan memastikan kekeringan produk.

4. Jangan membalikkan dan membongkok semasa pengangkutan.Semasa memuat dan memunggah, pastikan peralatan dikendalikan dengan lembut dan setelah memunggah, integriti peralatan mesti dijaga untuk mengelakkan bahagian hilang.

5. Untuk pemilihan gudang penyimpanan untuk pengeluar, pengeluar harus merujuk kepada dua keadaan kelembapan dan pengudaraan untuk memastikan keadaan penyimpanan peralatan memenuhi kehendak peralatan dan memastikan prestasi pancuran udara terbaik.

6. Suhu penyimpanan bilik pancuran udara pintu berpusing cepat dilarang melebihi 50 darjah Celsius, dan kelembapan tidak melebihi 80% . Lokasi penyimpanan dilarang digunakan dengan api terbuka. Pengilang dan syarikat permintaan mesti mematuhi syarat di atas dalam pengangkutan dan penyimpanan untuk memastikan prestasi peralatan yang baik.

Di atas adalah langkah berjaga-jaga untuk pengangkutan dan penyimpanan bilik pancuran udara pintu berputar cepat . Semua syarikat mesti mematuhinya dengan tegas. Ia mempunyai prestasi tinggi dan prestasi kedap, yang merupakan syarat yang tidak dapat dicapai oleh banyak alat penyingkiran dan penyaringan debu lain. Pengoperasian yang sederhana, kebisingan operasi yang rendah, prestasi pengedap yang baik, dan kesan penyaringan dan penyingkiran habuk yang baik adalah kelebihannya. Oleh itu, bagi syarikat untuk memastikan pengangkutan dan penyimpanan peralatan dapat memastikan bahawa prestasi peralatan yang paling asas tidak rosak.

Lebih banyak URL kandungan: www.ecocps.com Tel: +86-13813931455(Wechat/WhatsApp)

www.ecocps.cn